Місце соціального інжинірингу в політиці брендингу територій

  • S. Bondarenko
Ключові слова: бренд, брендинг територій, соціальний інжинірин, політика

Анотація

Розглянута можливість використання соціального інжинірингу в процесі формування політики брендингу території. Дана загальна інформація щодо поняття «соціальний інжиніринг», задач, які перед ним стоять та можливих напрямків використання у політиці брендингу територій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Багров Н.В. Географическая имиджелогия: свидетельство о рождении / Н.В. Багров, А.Б. Швец, А.А. Самулев // Культура народов Причерноморья. – 2001. – №25. – С. 187-194.

Гавра Д.П. Анализ и обобщение существующих концептуальных методологических подходов в сфере государственного имиджирования для различных целевых аудиторий / Д.П. Гавра, И.Д. Демидова, Е.С. Савицкая, Н. Журавлева, Ю. Таранова – СПб.: Санкт-Петербургский государственный университет – 2008. – 55 с.

Е. Волков Что такое социальная инжинерия? [Електронний ресурс] / Евгений Волков – Режим доступу: http://evolkov.net/soc.engineering/articles/What.is.soc.engineering.html

Котлер Ф. Маркетинг мест: привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Ф. Котлер, К. Асплунд, И. Рейн, Д. Хайдер. – Спб.: Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. – 376 с.

Нагорняк Т. Країна як бренд. Національний бренд «Україна» / Тетяна Нагорняк // Стратегічний менеджмент. – 2009. – №4(9). – С.220-229.;

Нагорняк Т.Л. Брендінг території як предмет міждисциплінарного наукового знання. Активи національного бренду / Тетяна Нагорняк // Сучасна українська політика. – Вип.24. – 2011. – С.35-43

Нагорняк Т.Л. Зачем Донецку бренд? [Електронний ресурс] / Тетяна Нагорняк. – Режим доступу: http://lifedon.com.ua/home/3503-zachem-donecku-brend.html

Почепцов Г.Г. Комунікативний інжиніринг: теорія і практика / Г.Г. Почепцов. – Навч. посібник для студентів та аспірантів. – К.: Альтпрес, 2008. – 408 с.

Почепцов Г.Г. Соціальний інжиніринг: соціо- і психотехніки управління великими масами людей / Г.Г. Почепцов. – К.: Альтпрес, 2010. – 254 с.

Резник Ю.М. Социальная инженерия: предметная область и границы применения / Ю.М. Резник // Социологические исследования. – 1994. – № 2. – С. 87.

Темпорал П. Эффективный бренд-менеджмент / П. Темпорал. – Пер. с англ. под ред. С.Г.Божук. – СПб.: Издательский Дом «Нева», 2003. – 320 с.

Ясько С.Е. Необходимость формирования и продвижения бренда города / С.Е. Ясько, Л.А. Кузнецова // Вестник Челябинского государственного университета. – 2012.- № 3 (257).- Вып. 7. – С. 140–142.


Переглядів анотації: 204
Завантажень PDF: 82
Опубліковано
2012-07-03
Як цитувати
Bondarenko, S. (2012). Місце соціального інжинірингу в політиці брендингу територій. Епістемологічні дослідження в філософії, соціальних і політичних науках, 3(22), 103-107. вилучено із https://visnukpfs.dp.ua/index.php/PFS/article/view/92