Семіотика рекламного тексту

  • I. Matsyshina
Ключові слова: семіотика, комунікація, символи, образи, реклама.

Анотація

Аналізується вітчизняна рекламна комунікація на прикладі політичної реклами 2012 р. і доводиться, що репрезентація кандидатів за допомогою візуальних образів є наслідком розуміння політичної влади в контексті політичної культури.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Арнхейм Р. Искусство и визуальное восприятие / Р. Арнхейм. – М.: «Прогрес», 1974. – 386 с.

Закон України «Про вибори народних депутатів України» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/4061-17/page4

Лиллекер Д. Политическая коммуникация. Ключевые концепты / Д. Лиллекер; [пер. с англ. С. И. Остнек]. – Х.: Вид-во «Гуманітарний центр», 2010. – 300 с.

Лісовський С.Ф. Політична реклама [Електронний ресурс] / С. Ф. Лісовський. – Режим доступу: http://www.advesti.ru/publish/osn/200405_polit/

Коноваленко А. В. Психология политической рекламы / А. В. Коноваленко. – Ростов н/Д: «Феникс», 2005. – 95 с.

Мерло-Понти М. Феноменология восприятия / М. Марло-Понти; [пер. с франц. И.С.Вдовина, С.Л.Фокина]. – С-Пб: «Ювента» «Наука», 1999. – 605 с.

Пирс Ч.С. Избранные философские произведения / Ч. С. Пирс [пер. с англ. К.Голубович, К.Чухаридзе, Т.Дмитриєва]. – М.: Логос, 2000. – 448 с.

PR портал України. Тупа і ще тупіша політична реклама [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pr-portal.com.ua/peredovitsa/14585.php

Фонд Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва. Вибори-2012: за кого і чому збираються голосувати виборці? Рейтинги, мотивація вибору, завдання громадськості (загальнонаціональне та експертне опитування). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dif.org.ua/ua/polls/2012-year/vibori-2012-za-k.htm


Переглядів анотації: 334
Завантажень PDF: 183
Опубліковано
2012-07-03
Як цитувати
Matsyshina, I. (2012). Семіотика рекламного тексту. Епістемологічні дослідження в філософії, соціальних і політичних науках, 3(22), 56-62. вилучено із https://visnukpfs.dp.ua/index.php/PFS/article/view/82