Конвертаційна стратегія президентської кампанії в Україні-2010 та її наслідки

  • M. Zabelya
Ключові слова: президентські вибори-2010 в Україні, конвертаційні стратегії, політичні ак- тори, політичний і соціальний капітали.

Анотація

Актуальність проблематики обумовлена значним соціальним впливом, який створила кампанія з виборів Президента України 2010 року. Її політичні гравці продемонстрували передвиборчі стратегії, які є відображенням конвертації різноманітних видів капіталу.
Аналіз застосованих під час кампанії конвертаційних стратегій дозволяє поглянути на сутнісні характеристики українського політикуму, дати оцінку ступеню його ефективності та зрілості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Бурдьє П. Форми капиталу / П. Бурдьє / Пер. с фр. М.С. Добрякової // Електронний журнал “Економічна соціологія” – 2002. – Том 3.- № 5.

Вибори-2010 в оцінці громадської думки [Електронний ресурс].- Режим доступу: http://dif.org.ua/ua/press/oergo.– Назва з титул. екрану.

Выборы Президента Украины – 2010. Рейтинги кандидатов в президенты – динамика. Электоральные настроения. Итоги [Електронний ресурс].- Режим доступу: http://strateger.net/Vibori_prezidenta_Ukraini_2010_Rejtingi_kandidatov/. – Назва з титул. екрану.

Выдрин Д. Капитал. Национальные особенности капитализации рынка кандидатов в президенты [Электронный ресурс]/ Д. Выдрин, И. Рожкова //Зеркало недели. – 2-8 ноября 2002 – №42(417). – Режим доступу: http://www.zn.ua/1000/1550/36639/.

Гугнін Е. Феномен соціального капіталу / Е. Гугнін, В. Чепак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2001. – №1. – с. 49-56.

Демкив О. Социальный капитал: теоретические основания исследования и операциональные параметры / Олег Демкив // Социология: теория, методы, маркетинг. – 2004. – №4. – С. 99-111.

Забєля М. Конвертаційна стратегія кандидата на посаду президента України Ю.В. Тимошенко у виборчій кампанії 2010 року / Максим Забєля // Сучасна українська політика. – 2012. – № 26 – С. 137-149.

Забєля М. Конвертаційна стратегія кандидата на посаду президента України В.Ф. Януковича у президентській виборчій кампанії 2010 року / Максим Забєля // Збірник наукових праць серія «Політологія» Чорноморського державного університету ім. П. Могили (Миколаїв). – 2012. – С. 96-108.

Забєля М.С. Особливості проведення виборчих кампаній 2004 та 2010 років: основні політичні актори, їх конвертаційні стратегії, засоби впливу на електорат / Максим Забєля // II Міжнародна науково-практична конференція студентів та аспірантів «Розвиток політичної науки: європейські практики та національні перспективи», м. Чернівці, 1 березня 2012: [матеріали доповідей та виступів].

Коулман Дж. Капитал соціальный та людський / Дж. Коулман // ОНС. – 2001. – № 3. – С. 122-139.

Куценко О. Структурування інтересів економіко-політичних еліт у процесі ринкових перетворень в Україні/ Ольга Куценко// Політичний менеджмент. – 2005. – № 1 (10). – C.78-89.

Лесечко М. Соціальний капітал: проблеми розвитку й оцінки / М. Лесечко, А. Чемерис //Суспільні реформи та становлення громадянського суспільства в Україні: Матеріали науково-практичної конференції /За ред. В. І. Лугового, В. М. Князєва. – К.: Вид-во УАДУ, 2001. – 424 с.

Патнам Р. Творення демократії. Традиції громадянської активності в сучасній Італії / Р. Патнам, Р. Нанетті. – К.: Основи, 2001. – 300 с.

Степаненко В. Соціальний капітал у соціологічній перспективі: теоретико-методологічні аспекти дослідження / Віктор Степаненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2004. – № 2. – с. 24-41.

Фукуяма Ф. Довіра / Ф. Фукуяма. – М. : АСТ, 2006. – 736 с.


Переглядів анотації: 81
Завантажень PDF: 58
Опубліковано
2012-07-03
Як цитувати
Zabelya, M. (2012). Конвертаційна стратегія президентської кампанії в Україні-2010 та її наслідки. Епістемологічні дослідження в філософії, соціальних і політичних науках, 3(22), 7-12. вилучено із https://visnukpfs.dp.ua/index.php/PFS/article/view/71