Цінності в бізнесі – шлях до синергії між вирішенням соціальної проблеми та отриманням прибутку
Анотація
Здійснено аналіз статистичних даних щодо проблеми безробіття в Україні і світі.
Висловлюється припущення, що однією з домінантних причин даного явища, окрім глобальної економічної кризи, є відсутність бізнесу, який втілював би загальнолюдські цінності, був би засобом самореалізації і дозволяв зробити крок до удосконалення світу.
Завантаження
Посилання
Різун Т. Важливий шлях, а не мета / Т. Різун // АРКА. – 2008. – № 2 (182). – С. 4.
Романів Є. На роботу! Та на яку? / Є. Романів // Експрес. – 2007. – 16–17 лют.
Савицкая Л. Ценности живые и мертвые / Л. Савицкая // Управление компанией. – 2008. – № 10. – С. 42–47.
Храмов В. Державне управління та державна політика зайнятості / В. Храмов // Економіка і держава. – 2005. – № 2. – С. 15–17.
Глобальні тенденції у сфері зайнятості – 2007. – Режим доступу:
http://www.dcz.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=37561&cat_id=3698544
Доповідь МОП «Про глобальні тенденції у сфері зайнятості – 2009». – Режим доступу:
Albion M. True to yourself: leading a valued-based business. – San Francisco: Berrett- Koehler Publishers, Inc., 2006. – P. 13–33.
Переглядів анотації: 93 Завантажень PDF: 59