Цінності в бізнесі – шлях до синергії між вирішенням соціальної проблеми та отриманням прибутку

  • O. Pidluzhna Українська академія друкарства
Ключові слова: цінність, стратегія компанії, соціальна проблема, синергія.

Анотація

Здійснено аналіз статистичних даних щодо проблеми безробіття в Україні і світі.
Висловлюється припущення, що однією з домінантних причин даного явища, окрім глобальної економічної кризи, є відсутність бізнесу, який втілював би загальнолюдські цінності, був би засобом самореалізації і дозволяв зробити крок до удосконалення світу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Різун Т. Важливий шлях, а не мета / Т. Різун // АРКА. – 2008. – № 2 (182). – С. 4.

Романів Є. На роботу! Та на яку? / Є. Романів // Експрес. – 2007. – 16–17 лют.

Савицкая Л. Ценности живые и мертвые / Л. Савицкая // Управление компанией. – 2008. – № 10. – С. 42–47.

Храмов В. Державне управління та державна політика зайнятості / В. Храмов // Економіка і держава. – 2005. – № 2. – С. 15–17.

Глобальні тенденції у сфері зайнятості – 2007. – Режим доступу:

http://www.dcz.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=37561&cat_id=3698544

Доповідь МОП «Про глобальні тенденції у сфері зайнятості – 2009». – Режим доступу:

http://www.dcz.gov.ua/control/uk/publish/article;jsessionid=B49E3F2353A83DD8AED70360B9804BF6?art_id=121973&cat_id=124867

Albion M. True to yourself: leading a valued-based business. – San Francisco: Berrett- Koehler Publishers, Inc., 2006. – P. 13–33.


Переглядів анотації: 93
Завантажень PDF: 59
Опубліковано
2010-06-03
Як цитувати
Pidluzhna, O. (2010). Цінності в бізнесі – шлях до синергії між вирішенням соціальної проблеми та отриманням прибутку. Епістемологічні дослідження в філософії, соціальних і політичних науках, 2(20), 22-28. вилучено із https://visnukpfs.dp.ua/index.php/PFS/article/view/239