Національний брендинг України як вектор її політичного реформування

  • T. Nagornyak
Ключові слова: національний брендинг, політичні реформи, імідж міст, регіонів, територій.

Анотація

Держава-нація як світовий актор за сучасних умов – це у першу чергу сукупність її репутаційних характеристик, іміджевих образів, стереотипів щодо традицій та ментальності населення у масовій свідомості. Реформування політичної системи України повинно передбачати реалізацію єдиної стратегії національного брендингу країни через імідж її міст, регіонів та унікальних територій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Важенина И.С. Теоретико-методологические основы определения сущности репутации территории / И.С. Важенина. – Екатеринбург: Институт экономики УрО РАН, 2006. – 127с.

Гавра Д. Построение интегральной модели имиджа государства в мировом информационном процессе / Д. Гавра [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.rc-analitik.ru/publikacii/izdaniya_centra_analitik/metodiki/postroenie_integralnoj_modeli_imidzha_gosudarstva_v_mirovom_informacionnom_p

Гороховський Д. Політичний імідж регіону: особливості формування в сучасній Україні /. Д. Гороховський. – Автореф.дис...канд.політ.наук: 23.00.02 / Дніпропетровський національний ун-т. – Д., 2011. – 20с.

Домнин В. Н. Семантический код бренда / В. Н. Домнин // Бренд-менеджмент. – 2006. – №4. – С. 246-255.

Домнин В. Н. Эмоциональный профиль бренда / В. Н. Домнин // Бренд–менеджмент. 2006. – № 5. – С. 292-311.

Домнин В.Н. Брендинг: новые технологии в России: Новая идентичность в епоху глобальних маркетингових коммуникаций / В. Н. Домнин. – Изд.2-е, испр.доп. – Спб.: Питер, 2004. – 381с.

Котлер Ф. Маркетинг мест. Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Ф. Котлер, К. Асплунд, И. Рейн, Д. Хайдер. – Стокгольмская школа экономики. – 2005. – 376 с.

Лупаций В. Брендинг вслепую / В. Лупаций [Електронний ресурс] // Режим доступу: // http://www.politikhall.com/?page=filing&a_id=131

Мамонтова Е.В. Символічний капітал політичного бренду як джерело інновацій у сфері соціального управління: український досвід / Е.В. Мамонтова [Електронний ресурс] // Режим доступу: / http://www.rusnauka.com/NPM_2006/Gosupravlenie/2_ mamontova. doc.htm

Нагорняк Т. Образ, імідж, бренд і репутація території в політичній науці і практиці / Т. Нагорняк // Трибуна. – 2010. – № 5-6. – С. 43-44.;

Панкрухин А.П. Как приходят к осознанию необходимости маркетинга региона / А.П. Панкрухин [Електронний ресурс] // Режим доступу: // http://www.marketologi.ru/lib/terr/terr3-1.html

Панкрухин А.П. Маркетинг территорий / А.П. Панкрухин. – СПб: «Питер», 2006. -416с.

Панкрухин А.П. Зачем, кому и какой нужен маркетинг территорий / А.П. Панкрухин [Електронний ресурс] // Режим доступу: //www.marketologi.ru/lib/terr/terr1.html.

Рябых Д. Национальный брендинг и брендинг территорий / Д. Рябых [Електронний ресурс] // Режим доступу: // http://www.marketing.spb.ru/lib-special/regions/nation_branding.htm

Тюкаркина О. М. Роль національного брендинга при формировании внешнеполитического имиджа современной России / О. М. Тюкаркина. – Автореф.дис.на...канд.полит.н.: 23.00.02 /

МГУ. – М. – 2012. – 23с.

Степико М. Т. Українська ідентичність: феномен і засади формування : монографія / М. Т. Степико. – К. : НІСД, 2011. – 336 с.

Черная И.П. Маркетинговый поход к имиджевой стратеги / И.П. Черная // Publicity. – 2006.-№1.-С.24-27.

Черная И.П. Территориальный маркетинг: Учебное пособие / И.П. Черная . – Владивосток: ВГУЭС, 2004. – 182 с.

Щегельська Ю. Історичні аспекти формування інтегрованого образу країни як складової політичної культури суспільства / Ю. Щегельська // Політологічний вісник: зб. наук. праць. – 2008. – № 35. – С. 177–188.

Щегельська Ю. Вплив політичних подій листопада 2004 – січня 2005 рр. на зміну сприйняття поляками українців та України і ставлення до них / Ю. Щегельська // Україна дипломатична – 2005. – 2005. – Вип. шостий. – С. 672–686.

Anholt S. Competitive Identity. The New Brand Management for Nations, Cities and Regions / Simon Anholt. – Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2007. – 160 р.

True J. Globalisation and Identity / Jacqui True. – South Melbourne: Oxford University Press, 2006. – 370 р.


Переглядів анотації: 133
Завантажень PDF: 79
Опубліковано
2012-07-03
Як цитувати
Nagornyak, T. (2012). Національний брендинг України як вектор її політичного реформування. Епістемологічні дослідження в філософії, соціальних і політичних науках, 3(22), 299-304. вилучено із https://visnukpfs.dp.ua/index.php/PFS/article/view/132