Національний брендинг України як вектор її політичного реформування
Анотація
Держава-нація як світовий актор за сучасних умов – це у першу чергу сукупність її репутаційних характеристик, іміджевих образів, стереотипів щодо традицій та ментальності населення у масовій свідомості. Реформування політичної системи України повинно передбачати реалізацію єдиної стратегії національного брендингу країни через імідж її міст, регіонів та унікальних територій.
Завантаження
Посилання
Важенина И.С. Теоретико-методологические основы определения сущности репутации территории / И.С. Важенина. – Екатеринбург: Институт экономики УрО РАН, 2006. – 127с.
Гавра Д. Построение интегральной модели имиджа государства в мировом информационном процессе / Д. Гавра [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.rc-analitik.ru/publikacii/izdaniya_centra_analitik/metodiki/postroenie_integralnoj_modeli_imidzha_gosudarstva_v_mirovom_informacionnom_p
Гороховський Д. Політичний імідж регіону: особливості формування в сучасній Україні /. Д. Гороховський. – Автореф.дис...канд.політ.наук: 23.00.02 / Дніпропетровський національний ун-т. – Д., 2011. – 20с.
Домнин В. Н. Семантический код бренда / В. Н. Домнин // Бренд-менеджмент. – 2006. – №4. – С. 246-255.
Домнин В. Н. Эмоциональный профиль бренда / В. Н. Домнин // Бренд–менеджмент. 2006. – № 5. – С. 292-311.
Домнин В.Н. Брендинг: новые технологии в России: Новая идентичность в епоху глобальних маркетингових коммуникаций / В. Н. Домнин. – Изд.2-е, испр.доп. – Спб.: Питер, 2004. – 381с.
Котлер Ф. Маркетинг мест. Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Ф. Котлер, К. Асплунд, И. Рейн, Д. Хайдер. – Стокгольмская школа экономики. – 2005. – 376 с.
Лупаций В. Брендинг вслепую / В. Лупаций [Електронний ресурс] // Режим доступу: // http://www.politikhall.com/?page=filing&a_id=131
Мамонтова Е.В. Символічний капітал політичного бренду як джерело інновацій у сфері соціального управління: український досвід / Е.В. Мамонтова [Електронний ресурс] // Режим доступу: / http://www.rusnauka.com/NPM_2006/Gosupravlenie/2_ mamontova. doc.htm
Нагорняк Т. Образ, імідж, бренд і репутація території в політичній науці і практиці / Т. Нагорняк // Трибуна. – 2010. – № 5-6. – С. 43-44.;
Панкрухин А.П. Как приходят к осознанию необходимости маркетинга региона / А.П. Панкрухин [Електронний ресурс] // Режим доступу: // http://www.marketologi.ru/lib/terr/terr3-1.html
Панкрухин А.П. Маркетинг территорий / А.П. Панкрухин. – СПб: «Питер», 2006. -416с.
Панкрухин А.П. Зачем, кому и какой нужен маркетинг территорий / А.П. Панкрухин [Електронний ресурс] // Режим доступу: //www.marketologi.ru/lib/terr/terr1.html.
Рябых Д. Национальный брендинг и брендинг территорий / Д. Рябых [Електронний ресурс] // Режим доступу: // http://www.marketing.spb.ru/lib-special/regions/nation_branding.htm
Тюкаркина О. М. Роль національного брендинга при формировании внешнеполитического имиджа современной России / О. М. Тюкаркина. – Автореф.дис.на...канд.полит.н.: 23.00.02 /
МГУ. – М. – 2012. – 23с.
Степико М. Т. Українська ідентичність: феномен і засади формування : монографія / М. Т. Степико. – К. : НІСД, 2011. – 336 с.
Черная И.П. Маркетинговый поход к имиджевой стратеги / И.П. Черная // Publicity. – 2006.-№1.-С.24-27.
Черная И.П. Территориальный маркетинг: Учебное пособие / И.П. Черная . – Владивосток: ВГУЭС, 2004. – 182 с.
Щегельська Ю. Історичні аспекти формування інтегрованого образу країни як складової політичної культури суспільства / Ю. Щегельська // Політологічний вісник: зб. наук. праць. – 2008. – № 35. – С. 177–188.
Щегельська Ю. Вплив політичних подій листопада 2004 – січня 2005 рр. на зміну сприйняття поляками українців та України і ставлення до них / Ю. Щегельська // Україна дипломатична – 2005. – 2005. – Вип. шостий. – С. 672–686.
Anholt S. Competitive Identity. The New Brand Management for Nations, Cities and Regions / Simon Anholt. – Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2007. – 160 р.
True J. Globalisation and Identity / Jacqui True. – South Melbourne: Oxford University Press, 2006. – 370 р.
Переглядів анотації: 133 Завантажень PDF: 79