Візуалізація партійного продукту: назва та символіка в бренд-стратегії політичних партій України
Анотація
З’ясовано роль назви та символіки українських політичних партій, як ефективних інструментів формування партійного бренду. Визначено специфіку назв суб’єктів виборчої кампанії 2012 року. Розкрито зміст, вкладений в партійну символіку. Аналізується її колірна гама.
Завантаження
Посилання
Багінський А.В. Політична символіка демократичної консолідації / А.В. Багінський // Гілея: наук. вісн. – К., 2009. – Вип. 27. – С.376-382.
Гете И.В. К учению о цвете. Хроматика. Очерк учения о цвете (отрывки) [Электронный ресурс] / И.В. Гете // «ПСИ-ФАКТОР». – 2012. – 30 вересня. – Режим доступа : http://psyfactor.org/lib/gete.htm – Название с титул. экрана.
Грибакина Н.В. Политический символ как средство политического воздействия [Электронный ресурс] / Н.В. Грибакина, Л.А. Степнова // Политтех. – 2009. – 12 березня. – Режим доступа : http://politteh.narod.ru/006.html – Название с титул. экрана.
Гринберг Т.Э. Политические технологии: ПР и реклама : Учеб. пособие для студентов вузов / Т.Э. Гринберг. – М. : Аспект Пресс, 2005. – 317 с.
Зазыкина Е.В. Политический PR: символы / Е.В. Зазыкина. – М. : ООО «ЮрИнфоР-Пресс», 2003. – 123 с.
Луценко К.В. Політична реклама як іміджеві технологія у системі комунікацій та маркетингу : автореф. дис. … канд. політ. Наук / К.В. Луценко. – Чернівці, 2006. – 18 с.
Мальована Ю. Г. Комунікативний аспект політичної символіки / Ю.Г. Мальована // Гілея: наук. вісн. – К., 2010. – Вип. 32. – С.300-308.
Недяк И.Л. Политический маркетинг. Основы теории / И.Л. Недяк. – М. : Весь Мир, 2008. – 352 с.
Павлюк Л.С. Знак, символ, міф у масовій комунікації / Л.С. Павлюк. – Львів : ПАІС, 2006. – 120 с.
Партии и движения Западной и Восточной Европы: Теория и практика : Проблемно-тематический сборник / за ред. В. П. Любина. – М. : ИНИОН РАН, 1997. – 178 с.
Полная энциклопедия символов и знаков / авт. – сост. В.В. Адамчик. – Минск : Харвест. – 2008. – 607 с.
Похлёбкин В. Словарь международной символики и эмблематики [Электронный ресурс] / В. Похлёбкин // Библиотека Гумер – культурология. – 2012.– 25 вересня. – Режим доступа : http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Culture/pohl/index.php – Название с титул. экрана.
Почепцов Г.Г. Имидж и выборы. Имидж политика, партии, президента / Г.Г. Почепцов. – К. : Изд-во АДЕФ-Украина, 1997. – 140 с.
Про політичні партії в Україні : закон України від 05.04.2001 р. № 2365-III [Електронний ресурс] / Верховна Рада України. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2365-14 – Назва з титул. екрану.
Ромат Е. Реклама в системе маркетинга / Е. Ромат. – Харьков : НВФ «Студцентр». – 1995. – 229 с.
Сегела Ж. Национальные особенности охоты за голосами [Пер. с фр.] / Ж. Сегела. – М. : Вагриус, 1996. – 264 с.
Символика. Логотип партии «Україна Майбутнього» [Електронний ресурс] / Сайт політичної партії «Україна Майбутнього». – Режим доступу: http://um.ua/ru/site/Dokumenty/Dokumenty/Simvolika – Назва з титул. екрану.
Современные тенденции развития символического пространства политики и концепт идеологии : Материалы дискуссии / А.И. Соловьев, О.Ю. Малинова, О.В. Гаман-Голутвина, М.В. Ильин, С.Н. Пшизова // Полис . – 2004. – № 4. – С.28-51.
Щербина Ю.С. Колір у символіці політичних партій України як прийом маніпулювання / Ю.С. Щербина // Гілея: наук. вісн. – К., 2011. – Вип. 48. – С. 843-849.
Переглядів анотації: 329 Завантажень PDF: 174