Візуалізація партійного продукту: назва та символіка в бренд-стратегії політичних партій України

  • A. Rudenko
Ключові слова: політична партія, партійний бренд, неймінг, символіка, колір партійної символіки.

Анотація

З’ясовано роль назви та символіки українських політичних партій, як ефективних інструментів формування партійного бренду. Визначено специфіку назв суб’єктів виборчої кампанії 2012 року. Розкрито зміст, вкладений в партійну символіку. Аналізується її колірна гама.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Багінський А.В. Політична символіка демократичної консолідації / А.В. Багінський // Гілея: наук. вісн. – К., 2009. – Вип. 27. – С.376-382.

Гете И.В. К учению о цвете. Хроматика. Очерк учения о цвете (отрывки) [Электронный ресурс] / И.В. Гете // «ПСИ-ФАКТОР». – 2012. – 30 вересня. – Режим доступа : http://psyfactor.org/lib/gete.htm – Название с титул. экрана.

Грибакина Н.В. Политический символ как средство политического воздействия [Электронный ресурс] / Н.В. Грибакина, Л.А. Степнова // Политтех. – 2009. – 12 березня. – Режим доступа : http://politteh.narod.ru/006.html – Название с титул. экрана.

Гринберг Т.Э. Политические технологии: ПР и реклама : Учеб. пособие для студентов вузов / Т.Э. Гринберг. – М. : Аспект Пресс, 2005. – 317 с.

Зазыкина Е.В. Политический PR: символы / Е.В. Зазыкина. – М. : ООО «ЮрИнфоР-Пресс», 2003. – 123 с.

Луценко К.В. Політична реклама як іміджеві технологія у системі комунікацій та маркетингу : автореф. дис. … канд. політ. Наук / К.В. Луценко. – Чернівці, 2006. – 18 с.

Мальована Ю. Г. Комунікативний аспект політичної символіки / Ю.Г. Мальована // Гілея: наук. вісн. – К., 2010. – Вип. 32. – С.300-308.

Недяк И.Л. Политический маркетинг. Основы теории / И.Л. Недяк. – М. : Весь Мир, 2008. – 352 с.

Павлюк Л.С. Знак, символ, міф у масовій комунікації / Л.С. Павлюк. – Львів : ПАІС, 2006. – 120 с.

Партии и движения Западной и Восточной Европы: Теория и практика : Проблемно-тематический сборник / за ред. В. П. Любина. – М. : ИНИОН РАН, 1997. – 178 с.

Полная энциклопедия символов и знаков / авт. – сост. В.В. Адамчик. – Минск : Харвест. – 2008. – 607 с.

Похлёбкин В. Словарь международной символики и эмблематики [Электронный ресурс] / В. Похлёбкин // Библиотека Гумер – культурология. – 2012.– 25 вересня. – Режим доступа : http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Culture/pohl/index.php – Название с титул. экрана.

Почепцов Г.Г. Имидж и выборы. Имидж политика, партии, президента / Г.Г. Почепцов. – К. : Изд-во АДЕФ-Украина, 1997. – 140 с.

Про політичні партії в Україні : закон України від 05.04.2001 р. № 2365-III [Електронний ресурс] / Верховна Рада України. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2365-14 – Назва з титул. екрану.

Ромат Е. Реклама в системе маркетинга / Е. Ромат. – Харьков : НВФ «Студцентр». – 1995. – 229 с.

Сегела Ж. Национальные особенности охоты за голосами [Пер. с фр.] / Ж. Сегела. – М. : Вагриус, 1996. – 264 с.

Символика. Логотип партии «Україна Майбутнього» [Електронний ресурс] / Сайт політичної партії «Україна Майбутнього». – Режим доступу: http://um.ua/ru/site/Dokumenty/Dokumenty/Simvolika – Назва з титул. екрану.

Современные тенденции развития символического пространства политики и концепт идеологии : Материалы дискуссии / А.И. Соловьев, О.Ю. Малинова, О.В. Гаман-Голутвина, М.В. Ильин, С.Н. Пшизова // Полис . – 2004. – № 4. – С.28-51.

Щербина Ю.С. Колір у символіці політичних партій України як прийом маніпулювання / Ю.С. Щербина // Гілея: наук. вісн. – К., 2011. – Вип. 48. – С. 843-849.


Переглядів анотації: 329
Завантажень PDF: 174
Опубліковано
2012-07-03
Як цитувати
Rudenko, A. (2012). Візуалізація партійного продукту: назва та символіка в бренд-стратегії політичних партій України. Епістемологічні дослідження в філософії, соціальних і політичних науках, 3(22), 157-162. вилучено із https://visnukpfs.dp.ua/index.php/PFS/article/view/102